energypress.gr
Μπορεί τα μέτρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης που ήδη υλοποιούνται στη χώρα μας, καθώς και τα διάφορα σχετικά επενδυτικά πρότζεκτς που ήδη βρίσκονται –σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης- στα σκαριά, να έχουν αλλάξει άρδην το τοπίο σε σχέση με λίγα μόλις χρόνια πριν, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών προς αξιοποίηση έχει σταματήσει.
Στον τομέα αυτό, το προσφορότερο ίσως παράδειγμα που διαθέτει η Ευρώπη είναι η Γερμανία. Εξ ου και το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο ανέλαβε να αναλύσει την πρωτοπορία της Γερμανίας στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη και να συντάξει σχετική έκθεση που έθεσε υπόψη της ελληνικής κυβέρνησης.
Οι διαφορές, βέβαια, με την Ελλάδα είναι κολοσσιαίες και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα μεγέθη και την κατάσταση των δυο οικονομιών, αλλά και με άλλα διαρθρωτικά στοιχεία τους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα διαφοράς την ούτως ή άλλως αναπτυγμένη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία.
Από την άποψη αυτή, το ελληνικό ενδιαφέρον δεν έγκειται τόσο στην άντληση παραδειγμάτων προς αντιγραφή, αλλά κυρίως στην άντληση συμπερασμάτων για τη λογική που διέπει τις πολιτικές της Γερμανίας για την υποστήριξη της ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης και την προσπάθεια προσαρμογής τους στα ελληνικά δεδομένα.
Η έκθεση αναδεικνύει τη διττή φύση της γερμανικής πρωτοπορία της, τόσο ως προμηθευτή της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όσο και ως αγοράς για την εμπορία τους.
Παράλληλα, αναδεικνύονται και τα χρηματοδοτικά μέσα με τα οποία το γερμανικό κράτος υποστηρίζει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.
Δείτε αναλυτικά την έκθεση εδώ.